ORDINÆRT MEDLEMSKAP

Vi ønsker nye medlemmer velkomne til Bergens kammermusikkforening!

Medlemsfordeler:

• Rabatterte priser på våre konserter

• Tilbud om deltagelse i kurs i regi av foreningen

• Komme i kontakt med andre av foreningens medlemmer for samspill

• Informasjon om sesongens program på e-post

• Medlemsavgiften er på kr 330 per år. Medlemsbevis: Ta vare på kvitteringen!

SPILLENDE MEDLEMSKAP

Aktive Grupper

Aktive Grupper består av entusiastiske amatører som øver inn og framfører klassiske stykker etter eget valg. Gruppene øver hver for seg, men spiller for hverandre og publikum på to konserter årlig – henholdsvis i desember (inkludert julebord) og i juni (inkludert «sommerbord»). Vi treffes også jevnlig på de øvrige konsertene som arrangeres av Bergens kammermusikkforening i løpet av året.

I Bergens kammermusikkforening har vi per i dag flere strykekvartetter blant våre medlemmer – noen faste, noen mer prosjektbaserte, og en duo med fløyte og piano. Og vi vil svært gjerne bli flere!

Om du ønsker å bli med, kan du enten slå deg sammen med noen av oss som allerede spiller, eller delta med en allerede eksisterende gruppe. Meld din interesse ved å fylle ut vårt kontaktskjema under. Velkommen som spillende medlem!